Studia zaoczne

Biznesplan, finanse na start, koncept, ryzyko. Co powinieneś wiedzieć zanim zarejestrujesz firmę w urzędzie.
Awatar użytkownika
Beatris
Posty: 97
Rejestracja: 15 maja 2019, 16:35

Studia zaoczne

Post autor: Beatris »

Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kierunki-studio ... 259,54,259
a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych
Kochana
Posty: 390
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:29

Re: Studia zaoczne

Post autor: Kochana »

A czy oprócz studiów robicie sobie jeszcze jakieś dodatkowe kursy, na przykład językowe? Widziałam ostatnio na stronie https://www.speak-up.pl/angielski-dla-studentow ofertę specjalnych kursów językowych organizowanych dla studentów przez Szkołę Językową Speak Up. Jak sądzicie, warto wziąć udział w takim kursie?
Awatar użytkownika
centeo
Posty: 3
Rejestracja: 10 cze 2019, 14:01

Re: Studia zaoczne

Post autor: centeo »

Wydaje się to być sprawdzone. Gdybym musiał to na pewno bym skorzystał.
Czasem to właśnie małe rzeczy liczą się najbardziej.
Awatar użytkownika
Szuler
Posty: 144
Rejestracja: 17 wrz 2019, 11:36

Re: Studia zaoczne

Post autor: Szuler »

Poza studiami jak najbardziej warto jest robić dodatkowe kursy i stale doszkalać się – nawet na własną rękę w wolnym czasie. Co do nauki języka, to według mnie konieczne jest wybranie odpowiedniej szkoły oraz dostosowanych do naszego obecnego poziomu kursów. Ja przygotowywałem się do egzaminu IELTS w szkole Lang LTC i bardzo dobrze go zdałem. Na pewno warto o nim pomyśleć, bo ma on znaczenie choćby przy rekrutacji na wielu europejskich uczelniach.
Awatar użytkownika
galutka
Posty: 7
Rejestracja: 02 wrz 2019, 17:53

Re: Studia zaoczne

Post autor: galutka »