Komunikacja w biurze
Rozmowy o biznesie. Inwestycje, zakładanie działalności, rozwój.
- bizzness
- Posty: 9
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:29
Komunikacja w biurze
Chcielibyśmy z innymi pracownikami pójść do naszego szefa i przedstawić ofertę na nowe telefony stacjonarne do biura. Nasz szef lubi konkrety i produkty najlepszej jakości, dlatego też poszukujemy sklepu, który w swojej ofercie ma wysokiej jakości telefony i potrafi wykazać ich zalety. Powiedzcie mi czy ktoś z Was korzystał z produktów tego sklepu: https://sklep24ip.pl/ ?
-
- Posty: 390
- Rejestracja: 08 maja 2019, 23:29
Re: Komunikacja w biurze
Ja uważam, że każde biuro powinno być też wyposażone w tablice, na przykład takie, jak na stronie https://tablice-magnetyczne.com/pl/p/Ta ... 120-cm/145. Na takich tablicach można na przykład zapisywać informacje, z którymi pracownicy powinni być na bieżąco.
Przejdź do
- Forum
- ↳ Pomysł na biznes
- ↳ Ogólnie o biznesie
- ↳ Start-up
- ↳ Zakładam firmę
- ↳ Reklama i Sprzedaż
- ↳ Podatki i Prawo
- ↳ E-biznes
- ↳ Franczyza
- ↳ Banki, konta firmowe
- ↳ Ubezpieczenia
- ↳ Windykacja
- ↳ Biuro, lokal
- ↳ Księgowość
- ↳ Obsługa prawna
- ↳ Szkolenia
- ↳ Oferty biur i nieruchomości
- ↳ Biznes, lifestyle
- ↳ Pogaduchy
- ↳ Porady
- ↳ Ciekawostki
- ↳ Polecane strony
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA