Planowanie i organizacja eventu

O życiu i o biznesie.
Awatar użytkownika
Wolimira-99
Posty: 1
Rejestracja: 16 sty 2021, 10:48

Planowanie i organizacja eventu

Post autor: Wolimira-99 »

Hej wam. Zdarzyło się, że mieliście za zadanie zorganizować jakąś konferencję czy targi? Wydaje mi się, że organizacja eventów w Warszawie to dość trudne zadanie i zwykle pomoc specjalistów okazuje się naprawdę przydatna. Tak zresztą było w moim przypadku. Dzięki sprawdzonej ekipie udało mi się dopiąć wszystko na ostatni guzik i o nic nie musiałam się martwić. Też zdecydowaliście się współpracować z jakąś agencją?

softmarketing
jamnik

Re: Planowanie i organizacja eventu

Post autor: jamnik »

Przede wszystkim ja jeszcze w tej sytuacji na pewno zwróciłbym uwagę na posiadanie modułowych stoisk targowych ponieważ to one są bardzo ważne. Z tego co mi wiadomo to na pewno firma https://expotextil.pl/ jest bez problemów s tanie je właśnie wykonać.
Awatar użytkownika
weronica
Posty: 68
Rejestracja: 01 mar 2020, 12:44

Re: Planowanie i organizacja eventu

Post autor: weronica »

Jak chcesz jakiś wyjątkowy event firmowy to może zorganizuj w firmie takie https://www.cookup.pl/k/warsztaty/ kulinarne warsztaty w ramach imprezy integracyjnej. Ludzie na pewno będą zadowoleni niezależnie od tego czy znają się na kuchni czy nie bo potem jest degustacja tych przygotowanych potraw :D
ODPOWIEDZ