Planowanie i organizacja eventu
O życiu i o biznesie.
- Wolimira-99
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 sty 2021, 10:48
Planowanie i organizacja eventu
Post autor: Wolimira-99 »
Hej wam. Zdarzyło się, że mieliście za zadanie zorganizować jakąś konferencję czy targi? Wydaje mi się, że organizacja eventów w Warszawie to dość trudne zadanie i zwykle pomoc specjalistów okazuje się naprawdę przydatna. Tak zresztą było w moim przypadku. Dzięki sprawdzonej ekipie udało mi się dopiąć wszystko na ostatni guzik i o nic nie musiałam się martwić. Też zdecydowaliście się współpracować z jakąś agencją?
Re: Planowanie i organizacja eventu
Post autor: jamnik »
Przede wszystkim ja jeszcze w tej sytuacji na pewno zwróciłbym uwagę na posiadanie modułowych stoisk targowych ponieważ to one są bardzo ważne. Z tego co mi wiadomo to na pewno firma https://expotextil.pl/ jest bez problemów s tanie je właśnie wykonać.
- weronica
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 mar 2020, 12:44
Re: Planowanie i organizacja eventu
Jak chcesz jakiś wyjątkowy event firmowy to może zorganizuj w firmie takie https://www.cookup.pl/k/warsztaty/ kulinarne warsztaty w ramach imprezy integracyjnej. Ludzie na pewno będą zadowoleni niezależnie od tego czy znają się na kuchni czy nie bo potem jest degustacja tych przygotowanych potraw
Przejdź do
- Forum
- ↳ Pomysł na biznes
- ↳ Ogólnie o biznesie
- ↳ Start-up
- ↳ Zakładam firmę
- ↳ Reklama i Sprzedaż
- ↳ Podatki i Prawo
- ↳ E-biznes
- ↳ Franczyza
- ↳ Banki, konta firmowe
- ↳ Ubezpieczenia
- ↳ Windykacja
- ↳ Biuro, lokal
- ↳ Księgowość
- ↳ Obsługa prawna
- ↳ Szkolenia
- ↳ Oferty biur i nieruchomości
- ↳ Biznes, lifestyle
- ↳ Pogaduchy
- ↳ Porady
- ↳ Ciekawostki
- ↳ Polecane strony
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA